دوربین خودرو

دوربین خودرو

دوربین خودرو

دوربین خودرو

فعالیت در زمینه دوربین خودرو و دوربین اتومبیل

  • ۰
  • ۰

دوربین خودرو آینه ای دو لنز چیست؟

همگی ما با دوربین خودرو آشنایی داریم . اما دوربین خودرو آینه ای همانطور که از اسمش پیداست بر روی آینه خودرو نصب میشود . این دوربین دارای دو لنز میباشد . و لنز دوم را میتوانید بصور جدا و هر مکانی که خواستید نصب کنید .

این دوربین به همراه آینه خودرو میباشد که بر روی آینه قبلی خودروی شما نصب میشود . بر روی خود آینه یک مانیتور کوچک قرار دارد که میتوانید تصاویر دوربین را از آن تماشا کنید . علاوه بر این میتوانید فیلم و تصاویر خود را نیز از دستگاه ضبط ماشین بر روی مانیتور کوچک پخش کنید .

دور بین خودرو آینه ای

مزایا دوربین خودرو آینه ای دو لنز

در این بخش از نقد و بررسی دوربین خودرو آینه ای دو لنز  قصد داریم مزایای این محصول را بیان کنیم . ممکن است بعضی از این موارد برای شخصی که میخواهد از دوربین خودرو به عنوان دیگری استفاده کنید مناسب نباشد . پس سعی شود بعد از مطالعه این مطلب به صفحه خود محصول با عنوان دوربین خودرو آینه ای دولنز  مراجعه کنید .

دوربین در پشت آینه قرار دارد و به راحتی قابل مشاهده نیست . علاوه بر آن میتوانید دوربین دوم را که اندازی کوچکی دارد در مکانی مناسب جا سازی کنید .

از لنز دوم میتوانید به عنوان دوربین عقب نیز استفاده کنید . و به محض زدن روی دنده عقب ماشین، لنز دوم روشن شده و تصاویر را در نمایشگر بر روی آینه جلوی خودرو نمایش میدهد .

دوربین خودرو آینه ای دارای شارژر فندکی میباشد که دیگر نگران تهیه برق برای این دوربین نخواهید بود . علاوه بر آن یک باتری نیز در خود جای داده است .

دارای قابلیت پارکینگ مد : در این قابلیت دوربین خودرو تا نیم ساعت بعد از خاموش شدن ماشین به فیلم برداری از محیط مشغول است تا اگر اتفاقی افتاد تصاویر را داشته باشد .

صفحه نمایش این دوربین که بر روی آینه نصب است ۴٫۳ اینچ است . کیفیت دوربین نیز ۲ مگاپیکسل فول اچ دی است .

لنز دوم دوربین قابلیت دید در شب را نیز دارد .

علاوه بر تصویر میتوانید صدای محیز را نیز بشنوید و ضبط کنید .

زاویه لنز های دوربین خودرو آینه ای دو لنز ۱۷۰ درجه میباشد .

دوربین خودرو دو لنز

دوربین خودرو دو لنز

معایب دوربین خودرو آینه ای دو لنز

به بخش معایب از موضوع نقد و بررسی دوربین خودرو آینه ای دو لنز رسیدیم . در طراحی دوربین سعی شده است که دوربین معایب کمتری داشته باشد .

لنز اول یا اصلی دوربین بطور ثابت بر روی آینه خودرو نصب میشود و قابلیت جابجایی ندارد . برای کسانی که میخواهند یک لنز را برای تصویر برداری از جلوی خودرو داشته باشند مناسب است .

پخش فیلم از فلش بر روی مانیتور آینه که یک مزایا حساب میشود اما ممکن است خطر آفرین باشد . سعی خود را بکنید تا در هنگام رانندگی به دیدن فیلم یا کلیپ در این آینه خود داری کنید .

لنز اصلی دوربین دارای دید در شب نمیباشد .

  • ۹۸/۰۷/۲۹
  • درب درب اتوماتیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی